Saturday, December 3, 2011

Reading: Imajinatta

 CURRENTLY reading

Imajinatta by Mia Arsjad
i'm reading this book together with my friend OceMei ;) visit her blog here: http://sikutubukuocemei.blogspot.com/
i've had this book for quite a while; been in my bookshelf for more than a month. when i'm looking for a book to read, this one suddenly attracted my attention. i've read some reviews about this book and it seems quite good; so i thought i'll give it a try ;) the book title itself already give a hint about what the book's about; a story of a girl who likes to imagine things beyond reality. sounds interesting ;)
here's the blurb of the book in indonesian:

Natta sukaaa dan gampaaang banget ngelamun alias berimajinasi. Dan hobinya itu jelas berguna. Gimana nggak, sementara di alam nyata Natta belum kenal secara resmi sama Ditto, kecengannya sepanjang masa, di alam khayalan dia dan Ditto malah udah selengket lem Super Glue. Dan itu jelas jadi pemicu semangat Natta buat mewujudkan mimpi jadi nyata. Pokoknya nggak peduli aral melintang deh... kalo cuma si genit (cantik dan kaya) Sasa mah keciiiiil.Dengan bantuan Kenzi yang kayaknya sengaja dikirim Tuhan khusus buat membantu Natta Natta pun mulai menjalankan misi untuk mendapatkan Ditto. Tapi saking misteriusnya Kenzi, sobat-sobat Natta jadi mikir jangan-jangan Kenzi cuma teman khayalan Natta. Dan Kenzi... jangan salah paham ya, Natta sendiri kadang suka ragu, kamu beneran ada apa nggak sih?!

i hope the story will be as good as my expectation ;)
bye for now~

by.stefaniesugia♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...